Nie wiedzieliśmy, jak mieliśmy szczęście z pogodą

Nie wiedzieliśmy, jak mieliśmy szczęście z pogodą. W pierwszym tygodniu wakacji było super: około 20-25 stopni. W tym czasie udało nam się odwiedzić część trasy. Byliśmy na farmie krokodyli w Nong Nooch Tropical Garden, w akwarium (może to być wizytowane oraz w upalne dni, t. Aby noclegi. Wycieczka odbywa się w pomieszczeniach). Zwiedzanie tych miejsc cierpiał Alicja dobrze: z radością obserwował zwierzęta badane kwiatów i roślin ozdobnych, ciekawie uważane za elementy krajobrazu (nie było szczególnie dużo tropikalnych ogrodów, Nong Nooch).

Nutzungstipps_Familie

Jednym z wycieczki – zwiedzanie farmy węża, który był częścią trasy Pattaya – spadł w upalny dzień. I słowa mojej matki okazało się być prawdą tutaj: bardzo duszno i ​​gorąco, trudno było dla osób dorosłych, a co dopiero dziecko. Nie czekając na koniec wycieczki, wzięliśmy taksówkę i wróciliśmy do hotelu. Reszta upalne dni spędziliśmy na plaży i basenie, który jest tylko tam w tej pogodzie wakacje będzie najbardziej komfortowe.

Niektóre z miejsc, które odwiedziliśmy na własną rękę, sięgając tam iz powrotem taksówką, część – na zlecenie z naszego organizatora wycieczki.

W rezultacie doszliśmy do wniosku, że wycieczka do miejsc noclegi znajdujących się w obrębie miasta, łatwiej jest dostać się. Oto dlaczego:

1. Nie czekaj na nikogo. Wycieczka do wycieczki z przewodnikiem rozpoczyna się z faktem, że w autobusie Zwiedziliśmy hotele, zbieranie innych podróżnych. Takie opłaty może trwać około godziny. Podobnie było, gdy na końcu trasy przetransportowano turystów na temat hoteli.

2. wybiera dogodny czas podróży. Na przykład, jesteśmy łatwiej iść na wycieczkę po śniadaniu, kiedy nie jest tak gorąco, głodne dziecko nie chce spać.

3. wybiera czas i trasę. Przewodnik prowadzi turystów wakacje do głównych atrakcji miasta, wizyta w niektórych miejscach jest stała. Często kilka miejsc, które chcę zostać dłużej, a niektóre dość dostrzec. W rezultacie, nawet na wycieczkę z przewodnikiem nadal poruszać się samodzielnie.

4. Powrót do hotelu, można powrócić w dowolnym momencie, bez czekania na koniec wycieczki. Bardzo często po wizycie w głównych miejscach zostały zrobione w niektórych sklepach z pamiątkami i innych produktów, a w opisie trasy nie jest określona.

5. Koszt obu sposobów odwiedzając miejsca widokowe o to samo.

W Tajlandii małe dziecko: szczegółowe Wyspy instruktazhPoezdka

Po wybraniu miejsca docelowe w Tajlandii początkowo osiedlili się na wyspach, które są znane z białym piaskiem, czysta woda i szmaragd praktycznie dziewiczej przyrody. Główną wadą tej opcji były daleko od Bangkoku autobusem (Alice byłoby bardzo trudne, aby przenieść go) i brak dużych supermarketów, w których można było kupić nawet pieluchy.

Pattaya ponownie przypomniał sobie wyspę i rozmawialiśmy wakacje o tym z naszym przewodnikiem. Ona zaoferował 2-dniową wycieczkę do Koh Chang, który obejmuje zakwaterowanie w 4-gwiazdkowym hotelu, 3 posiłki dziennie i wycieczki zwiedzanie i inne pobliskie wyspy. Droga, powiedziała, żeby wziąć 4 godziny jazdy autobusem z przystanków i 20 minut łodzią motorową. Ograniczenie tych informacji oraz fakt, że nasze poprzednie wycieczki Alice przetrwał dobrze, zgodziliśmy.

Podróż nie była, jak się spodziewaliśmy. Droga na wyspę iz powrotem – to bardzo negatywne wrażenie całości naszych wakacji w Tajlandii. Przewodniki niesprawiedliwie potraktowane przez nas wymyślać niektóre z informacji, część – Nie ukończył – choć wiedziała, że ​​my z małym dzieckiem noclegi. My z kolei, zapytana o wielu atrakcji wycieczki, które musiały zostać wyjaśnione w tym przypadku.

Jakie punkty powinny być określone w wyborze trasy:

Dokładna trasa do miejsca przeznaczenia, z sam hotel: jak długo to trwa zebranie wszystkich turystów, na których połączenia komunikacyjne, czy przeszczep, wiele przystanków i ile minut są planowane w czasie drogi, czy jakiekolwiek wycieczki.

Zamiast obiecanej 4-godzinnej podróży z Pattaya do Koh Chang zajęła nam 9 godzin. Po drodze odwiedziliśmy kolejne 2 wycieczki, które kierują nas nic nie powiedział, ale zamiast tego był prom łodzi motorowej, gdzie spędził ponad 20 minut, a 40.

W jaki rodzaj hotelu zajęte.